Портфель брендів

Кількість брендів та виробників обладнання на ринках - величезна. Наповнення портфеля, тобто вибір елементів та їх структуризація, має важливе значення для бізнесу в цілому. Від складу бренд портфелю залежить напрямок діяльності, розподіл ресурсів, конкурентоспроможність і прибутковість компанії.

Структуризація постачальників при формуванні портфеля брендів дає важливі переваги:

  • Рух ринку. Наявність декількох конкурентів гарантує його розвиток.
  • Фрагментація ринку. При розвитку ринок сегментується і поділяється на фасети.
  • Тактичні переваги. Володіння сукупністю брендів дозволяє обмежити простір розвитку конкуруючої компанії і ускладнити вихід на ринок нових виробників.



ТОП 15 БРЕНДІВ

Бренди продукція яких найбільш активно імпортується нами на територію України. Ввозяться офіційно і фактично наявні на основних складах групи компаній Теплоцентр в кількості більше 504 800 одиниць.