У високо-динамічному конкурентному середовищі, все складніше створювати і продавати продукцію. Основна маса конкурентів володіє подібним товарним ресурсом.
Кожного підприємця цікавить питання: що сьогодні відбувається на ринку? Що буде завтра? Що потрібно робити, щоб бути успішним у бізнесі? Що ми бачимо? Ринок складний, ціни знижені, і не завжди це можна пояснити логічним розрахунком. Це стосується всіх цін: обладнання, комплектуючі, послуги.
Компанія «Теплоцентр» замає позицію адвайзера - несемо тренди які притаманні структурованим компаніям з своєю індивідуальною місією.Виграє той Підприємець, який грамотно налаштував процеси : PR, продажі, методики сервісу - хто якісніше та швидше вирішіть проблему покупця. Саме не продати, а вирішити проблему Клієнта! Вибудувати довіру між продавцем та Покупцем!

КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ТА ДОВІРА – тренд
лідерів, які сьогодні досягають успіху!

Чому нам довіряють?

По-перше, компанія «ТЕПЛОЦЕНТР» - це яскравий приклад успішного підприємства з інноваційними і технологічними розробками в Україні в останньому десятилітті.

По-друге, у нас працюють експерти, які використовують світовий досвід та вміють враховувати особливості сучасної дійсності: ситуація в країні, на ринку, потреби ринку, тенденції покупців.

МІСІЯ КОМПАНІЇ «ТЕПЛОЦЕНТР»

змінити на краще повсякденне життя людей»! «ТЕПЛОЦЕНТР» створює більше можливостей для людей - як через свої послуги, так і через реалізацію проектів та ініціатив, які є важливими для комфорту як окремої людини так і суспільства вцілому .


ЦІННОСТІ КОМПАНІЇ «ТЕПЛОЦЕНТР»


НАЦІЛЕНІСТЬ НА РЕЗУЛЬТАТ

вміння дотримуватися поставленої цілі, незважаючи ні на які зовнішні обставини

ПУНКТУАЛЬНІСТЬ

вміння виконувати свої зобов'язання вчасно

ПРОЗОРІСТЬ

якість яка включає правдивість, принциповість, вірність прийнятим зобов'язанням, щирість перед іншими і перед самим собою щодо тих мотивів, якими керуємося

ІНІЦІАТИВНІСТЬ

самостійне прагнення до змін, вдосконалення або створення нових проєктів

Кваліфікований підхід до всього
реалізація спеціальних знань, навичок, умінь застосовуючи свій великий досвід роботи і хорошу підготовленість в вузько спрямованій галузі
ЕКОЛОГІЧНІСТЬ
дозволяє в конкретних обставинах, при наявності певних природних, соціальних, культуральних, історичних умов забезпечувати максимальну якість життя як окремої людини, так і співтовариства
ЕКОНОМІЧНІСТЬ
досягнення певного результату при найменших і найбільшого результату при заданому обсязі витрат
EНЕРГОЗАОЩАДЛИВІСТЬ
Необхідність максимально повністю використовувати енергію на корисну роботу.

ОСНОВНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЦІННОСТІ ТЕПЛОЦЕНТР:

П – Партнерство - це ПРОСТО, якщо вмієш працювати в команді
Р – Результативність - це ПРОСТО, якщо вмієш досягати поставлених цілей
О – Оперативність – це ПРОСТО, якщо вмієш дотримуватися таймінгу
С – Сміливість –це ПРОСТО, коли першим робиш крок вперед
Т – Творчість – це ПРОСТО, якщо мислиш за рамками можливого
О – Орієнтованість на Клієнта - це ПРОСТО, коли вмієш слухати та чути

ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ «ТЕПЛОЦЕНТР»

Це історія про амбіційність, цілеспрямованість, дружбу та велике бажання бути корисними людям!

Ідея економного і екологічно опалення завжди цікавила нас, тому саме ця ідея і стала поштовхом до відкриття Компанії «ТЕПЛОЦЕНТР». В основі цієї ідеї лежали системи електричних теплих підлог, які ми, ще не маючи ніякого магазину, почали розраховувати, продавати і монтувати через оголошення в газетах.
 
2001
відкритий наш перший магазин розміром 35 м2, в якому ми вже окрім теплої підлоги пропонували і електричні конвектори, електричні водонагрівачі, комплектуючі для монтажу систем опалення. А трохи згодом наш асортимент поповнився водяними системами опалення.
 
2003
штат складав 6 чоловік, які вже монтувати і системи опалення
 
2005
була створена сервісна служба, що обслуговує не тільки обладнання продане нами, а також усі типи систем опалення. Розширення асортименту - з’явилася сантехніка і змішувачі.
 
2006
ми розширили магазин до 500 м2 і почали продавати вже не тільки на кінцевого клієнта, а й співпрацювати з підрядчиками, прорабами, дизайнерами. В цьому році ми заключили договори з відомими світовими брендами, такими як Viessmann, Ferolli, Valsir та інші.
 
2007
ми почали розвивати дистрибюцію, сформували склади по всій Україні: в Хмельницькому, Харкові та Києві.
 
2010
створений відділ з продажу кондиціонування і вентиляцій. Також ми отримали статус офіційного дилера і імпортера, що дозволило нам створювати зручну і привабливу для клієнта цінову пропозицію, гарантувати якісний сервіс та підтримку, а також пропонувати ексклюзивний товар і бути єдиними імпортерами деяких брендів в Україні.
 
2012
запустили партнерську програму з інсталяторами Чернівців. Суть її полягає в тому, що ми навчаємо майстрів, які в кінці курсу, отримують посвідчення на встановлення і гарантійне обслуговування обладнання.
 
2013
створено проектний відділ
 
2014
ми надаємо комплекс послуг, пов’язаних з проектуванням, формуванням проектно-кошторисних документацій, монтажем великих об’єктів та сервісним обслуговуванням.
 
2015
стартував авторський проект компанії “Академія Теплофішка Інсталлятор” - навчання інсталяторів, дизайнерів, архітекторів міста, а також студентів Чернівецького університету (факультету архітектури, будівництва та декоративно-прикладного мистецтва). Світові топ виробники будівельної індустрії проводили лекції та практикуми - як вірно проектувати, монтувати а і використовувати: опалювальне кліматичне та інноваційне обладнання. Проект встановив рекорди - 134 слухача на 1 лекції і більше 57 учасників на 1 практикумі - не бувалі кількісті відвідувачів івентів такого формату.
 
2016
стартували щорічні спільні подорожі співробітників і партнерів компанії за кордон (Італія, Туреччина, Польща та інші) - екскурсії та навчання на виробничих майданчиках світових лідерів галузі будівництва.
 
2017
Отримання дозволів та безстрокової ліцензії на виконання проєктувальних та будівельних робіт та робіт підвищеної небезпеки.
 
2019
Старт реалізації першого (2021р - три об'єкти в реалізації) об'єкту, який входить до патронату міжнародної фінансової організації NEFCO
 

НАШІ КЛІЄНТИ

7000
задоволених клієнтів щороку!

ПЕРЕВАГИ ПАРТНЕРСТВА З НАМИ

В ассортимент нашої продукції входить понад 30 000 товарів найвищої якості від відомих світових виробників. Вся представлена продукція сертифікована та має гарантію від виробника.

100 % сертифікованих товарів;
1000 м² виставкової площі в Чернівцях з представленим обладнанням систем опалення, сантехніки, плитки;
власний шоу рум зі складами в Чернівцях;
20 років активного безперервного досвіду;

Ми знаємо як підвищити ефективність опалення та зменшити його втрати до 30%;
4 лінійки особистого бренду і статус офіційного дилера світових брендів — це дає нам можливість продавати продукцію за дійсно вигідними цінами;

63 співробітників. Досвідчені, кваліфіковані фахівці, які знайомі з тонкощами роботи в сфері теплотехніки;
87 світових брендів із гарантією якості.


До основних видів нашої діяльності відноситься:

  • Енергоаудит Монтаж котелень і топкових на газоподібному паливі та інших видах палива;
  • Впровадження альтернативних систем опалення;
  • Загальнобудівельні роботи;
  • Проектні роботи;
  • Роботи по вентиляції та кондиціюванню;
  • Роботи по басейнах та фонтанах;
  • Роботи по системах водовідведення і водоочищення;
  • Роботи по очисних спорудах.

НАШІ ПАРТНЕРИ

902
партнера по Україні

МИ ЕКСПЕРТИ У ТАКИХ НАПРЯМКАХ

  • Опалення
  • Водопостачання
  • Водовідведення
  • Вентиляція та кондеціонування
  • Системи управління та контролю
  • Сантехніка
  • Керамічна плитка
  • Запірно регулююча арматура
  • Труби та фітинги
  • Альтернативні джерела енергії

ОСНОВНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЦІННОСТІ У ПАРТНЕРСТВІ


Клієнтоорієнтованість

гнучкість, адаптивність на наших партнерів! Клієнтоорієнтованість – вивчаємо потреби своїх споживачів, своєчасно реагуємо на їх потреби і формуємо смаки нових споживачів. Саме тому компанія є успішною - ми дбаємо про комфорт, до якого так звикли наші клієнти.

Скорочення втрат

При реалізації процесів в організації неминучі витрати. Усунення всіх видів втрат ми розглядаємо, як необхідну умову конкурентоспроможності. Виявлення втрат і їх усунення можливі в тому випадку, якщо в цю діяльність залучена вся команда. Керівництво «Теплоцентр» формулюють такі установки, згідно з якими втрати є небезпечними для ведення бізнесу, тому їх скорочення сприймається працівниками як нагальна потреба для стабільного існування та постійного розвитку Компанії.

Час

Це основний невідтворюваний ресурс. Надмірний час, що витрачається на виконання робіт, обертається втратами, зменшуючи здатність організації реагувати на зміну вимог і переваг партнерів. Тому ми максимально намагаємося дотримуватися часових рамок у всіх бізнес-процесах Компанії та поважно ставимося до власного часу один одного.

Повага до людини

Людський ресурс - основне джерело створення цінності для споживача. Жодна технологія не може забезпечити успіх у споживача - це роблять люди, використовуючи технології, які роблять суттєвий внесок як в забезпечення відповідності процесів, так і в їх поліпшення. Компанія витрачає величезні кошти на підготовку кваліфікованих працівників. В Теплоцентрі панує атмосфера, в якій працівники отримують визнання своєї компетенції, досягнень і успіхів.

ЧОМУ З НАМИ ВИГІДНО?

Розвиток Партнерів - це розвиток компанії «ТЕПЛОЦЕНТР»!

Мета компанії - запропонувати і реалізувати якісний продукт, який має оптимальне співвідношення якості і прийнятної вартості продукту. Ми вже відчули підтримку надійних і довгострокових Партнерів і націлені зберігати і покращувати продуктивні партнерські відносини. Спільно з Партнерами, ми маємо єдиний орієнтир – продавати якісний та надійний товар і власне завдання - допомогти нашим партнерам стати одними з найкращих.

Портфель

БРЕНДИ

Чому важливо контролювати і сегментувати портфель брендів в реаліях бізнесу 2021?

Що таке бренд портфель?
Марочний портфель, brandportfolio, портфель брендів - це безліч брендів (торгових марок), структурованих певним чином. Наповнення портфеля має важливе значення для компанії.