Чому нам довіряють?
По-перше, компанія «ТЕПЛОЦЕНТР» - це яскравий приклад успішного підприємства з інноваційними і технологічними розробками в Україні в останньому десятилітті.
По-друге, у нас працюють експерти, які використовують світовий досвід та вміють враховувати особливості сучасної дійсності: ситуація в країні, на ринку, потреби ринку, тенденції покупців.
МІСІЯ КОМПАНІЇ «ТЕПЛОЦЕНТР»
змінити на краще повсякденне життя людей»! «ТЕПЛОЦЕНТР» створює більше можливостей для людей - як через свої послуги, так і через реалізацію проектів та ініціатив, які є важливими для комфорту як окремої людини так і суспільства вцілому .
ЦІННОСТІ КОМПАНІЇ «ТЕПЛОЦЕНТР»
ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ «ТЕПЛОЦЕНТР»
Це історія про амбіційність, цілеспрямованість, дружбу та велике бажання бути корисними людям!
НАШІ КЛІЄНТИ
7000
задоволених клієнтів щороку!
НАШІ ПАРТНЕРИ
902
партнера по Україні
МИ ЕКСПЕРТИ У ТАКИХ НАПРЯМКАХ
- Опалення
- Водопостачання
- Водовідведення
- Вентиляція та кондеціонування
- Системи управління та контролю
- Сантехніка
- Керамічна плитка
- Запірно регулююча арматура
- Труби та фітинги
- Альтернативні джерела енергії
ОСНОВНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЦІННОСТІ У ПАРТНЕРСТВІ
Клієнтоорієнтованість
гнучкість, адаптивність на наших партнерів! Клієнтоорієнтованість – вивчаємо потреби своїх споживачів, своєчасно реагуємо на їх потреби і формуємо смаки нових споживачів. Саме тому компанія є успішною - ми дбаємо про комфорт, до якого так звикли наші клієнти.
Скорочення втрат
При реалізації процесів в організації неминучі витрати. Усунення всіх видів втрат ми розглядаємо, як необхідну умову конкурентоспроможності. Виявлення втрат і їх усунення можливі в тому випадку, якщо в цю діяльність залучена вся команда. Керівництво «Теплоцентр» формулюють такі установки, згідно з якими втрати є небезпечними для ведення бізнесу, тому їх скорочення сприймається працівниками як нагальна потреба для стабільного існування та постійного розвитку Компанії.
Час
Повага до людини
ЧОМУ З НАМИ ВИГІДНО?
Розвиток Партнерів - це розвиток компанії «ТЕПЛОЦЕНТР»!
Мета компанії - запропонувати і реалізувати якісний продукт, який має оптимальне співвідношення якості і прийнятної вартості продукту.
Ми вже відчули підтримку надійних і довгострокових Партнерів і націлені зберігати і покращувати продуктивні партнерські відносини. Спільно з Партнерами, ми маємо єдиний орієнтир – продавати якісний та надійний товар і власне завдання - допомогти нашим партнерам стати одними з найкращих.
Портфель
БРЕНДИ
Чому важливо контролювати і сегментувати портфель брендів в реаліях бізнесу 2021?